Reklamace
Je nám líto, že jste museli zavítat právě sem. Budeme dělat vše pro to, abyste odcházeli spokojeni.
Reklamace
V případě, že reklamujete zboží, spolu s dokladem o koupi a popisem závady nám jej zašlete dle instrukcí níž (Kam zasílat zboží). V případě dotazů nás kontaktujte na adrese info@gnarlyowl.cz , kde vám ochotně zodpovíme vše potřebné a navedeme vás v průběhu reklamace.
Vrácení zboží
Při vrácení zboží do 14-ti dnů vracejte zboží neporušené a pokud možno v původním stavu. Pokud se tak nestane, budeme nuceni strhnout část z vrácené částky. Spolu se zbožím přiložte kopii dokladu o koupi. Pokud jste platili dobírkou, přiložte prosím i číslo účtu, kam chcete vrátit peníze. Při platbě kartou, Paypal nebo bankovním převodem vrátíme prostředky automaticky bez nutnosti vkládat číslo účtu.
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
Kam zasílat zboží:
Zboží prosím zašlete v dobře zabaleném balíku kterýmkoliv kurýrem na adresu: Gnarly Owl, Boží hora 20, Ivančice, 66491. Nezapomeňte prosím zadat telefonní číslo: +420 702 906 772 a emailovou adresu info@gnarlyowl.cz.
Balík je možné zaslat také Zásilkovnou přes aplikaci Mezi námi službou "Doručení na výdejní místo" - konkrétně na pobočku ID 19259 PUNČOCHOVÉ ZBOŽÍ A TEXTILNÍ GALANTERIE HVĚZDOVÁ, mjr. Nováka 1719/7, 664 91,
Ivančice. Nezapomeňte prosím uvést naše kontaktní údaje: +420 702 906 772, info@gnarlyowl.cz.
Děkujeme